Lloret de Mar - Blanes (La Selva)

-12 ft
April 4, 2023
April 2023

near Lloret de Mar, Catalunya (España)

(Quan anem a caminar, ens podem aturar per observar plantes, flors, arbres o qualsevol ésser de la natura que ens crida l'atenció, també ho podem fer per prendre alguna cosa en algun poble que trobem pel camí, com també aprofitar per fer un tomb i conèixer els racons d'aquest poble. Fins i tot, agafem alguns camins que no semblen que siguin els que tocaria agafar si per algun motiu ens motiva fer-ho. Dit això, si alguna persona segueix el nostre camí, que ho tingui en compte, i més si veu que el track fa moviments estranys. Vinga, a seguir fent camí!)

Avui fem camí pel camí de Ronda entre Lloret de Mar i Blanes, sent aquest un d'aquells camins de Ronda que solen ser molt recomanats. No obstant això, a causa d'unes obres i l'amenaça de possibles esllavissades, ens vam topar amb un parell de trams tallats, els quals ens van desviar cap a trams de carretera més llargs del compte i urbanitzacions prou allunyades del mar. Això ens feu allunyar d'aquella essència que ens sol venir al cap quan pensem en els camins de Ronda, imaginant el camí situat a tocar de mar i les cales de "somni", però val a dir que vam tenir la possibilitat de caminar durant algunes estones per un bosc frondós de pins respirant una absoluta tranquil·litat, o de gaudir de vistes des de les alçades cada cop que ens acostàvem al mar.