Llívia: vora el Segre

one hour one minute
August 21, 2022
August 2022

near Llívia, Catalunya (España)

Agradable, planer i molt senzill itinerari resseguint un breu tram del Segre al seu pas per Llívia.

Pots deixar el vehicle al llarg del passeig de Sant Guillem o bé a l'aparcament que hi ha al parc de Sant Guillem.

Veuràs que hem fet un primer intent d'anar pel camí de la dreta, ja que és preciós. Però hem arribat a un terreny particular amb un rètol de prohibit el pas. Tot que hi ha rutes que passen pel mig, no ens hem atrevit a fer-ho i hem fet mitja volta.

Llavors hem anat a buscar el camí que passa per l'altre costat del Segre, igualment encisador. Aquest camí arriba fins a Onzès. Nosaltres anavem curts de temps i hi hem arribat.

www.rondaller.cat

PictographInformation point Altitude 3,891 ft

Pots deixar el vehicle en aquest carrer o bé a l'aparcament del parc de Sant Guillem.

Aquest camí queda tallat per una finca privada i cal donar mitja volta. Si t'ho estimes més, pots prendre directament el camí de l'esquerra i t'estalvies aquest tram.

És una finca privada.

El cami voreja el parc de Sant Guillem.

PictographBridge Altitude 3,901 ft

És el carrer Concellabre.

A partir d'aquest moment no hi ha pèrdua. És anar seguint el camí.

Nosaltres tornem desfent el camí d'anada.