Llívia: Castell de Llívia circular.

Photo ofLlívia: Castell de Llívia circular. Photo ofLlívia: Castell de Llívia circular. Photo ofLlívia: Castell de Llívia circular.

23 minutes
25 minutes
August 5, 2020
August 2020

near Llívia, Catalunya (España)

Passejada circular per arribar al castell de Llívia.

Punt d’inici: Pàrquing darrere de l’església de Llivia.

Des del pàrquing darrere de l’església, caminem seguint les indicacions del sender 324 carrer Colomina avall. Arribem a la cruïlla amb una pista de terra on trobem un indicador que assenyala diferents rutes. Per anar al castell tombem a la dreta agafant el mateix camí de les Fonts de Llívia. Als 100m trobem un rètol que ens indica que hem de prendre el sender 322 a la dreta per iniciar l'ascensió al castell travessant un ombrívol bosc de pins fent ziga-zaga. Ascensió molt pronunciada per a fer amb calma (amb cabana inclosa). Arribem a dalt on tenim espectaculars vistes de la Cerdanya i les muntanyes que l'envolten. Visiteu el castell que tot i estar restaurant-se continua sent imponent. Desperta ferro.
Per baixar anem a buscar un camí molt ample darrera del castell que porta tranquil·lament a l'inici del sender 322 on van iniciar la pujada. No obstant, quan seguint el camí i arribem a l'alçada de l’església avall a l'esquerra, s'obre un corriol (el sender 324 per la costa) que prenem per baixar directament al punt d'inici de la travessa. Porteu gorra pel sol i una mica d'aigua pels nens.

PictographCar park Altitude 0 ft

Seguim direcció el castell.

Pujada al castell per bosquet de pins.

PictographTree Altitude 4,094 ft

Castell de Llívia i vistes.