LLAGOSTERA - GORGUES DE SALENYS - SALT DEL LLOP

Photo ofLLAGOSTERA - GORGUES DE SALENYS - SALT DEL LLOP Photo ofLLAGOSTERA - GORGUES DE SALENYS - SALT DEL LLOP Photo ofLLAGOSTERA - GORGUES DE SALENYS - SALT DEL LLOP

December 24, 2018
December 2018

•   4.3 1 review

near Bell-Lloch, Catalunya (España)

Comencem l'excursió a l'antiga estació de tren de l'antiga estació de la Font Picant (Llagostera), a la via verda de Girona a Sant Feliu. Des d'aquí caminem 1 km per la pista de la ruta cicloturista i, seguint les indicacions, ens endinsem per la vall de la Riera de Salenys.

En uns 30' arribarem a les gorgues de Salenys, on comença una via ferrada que sembla interessant i fàcil de fer si anem equipats. Des d'aquí, per arribar al Salt del Llop tenim vàries opcions: seguir la riera o bé enfilar-nos per veure'l des de dalt. Nosaltres hem optat per aquesta segona opció.

La tornada la podem fer pel mateix lloc o completant la ruta de forma circular. Això ens obligarà a fer un tram de carretera, tot i que podria ser més curt que el que vam fer nosaltres si seguim les indicacions del camí que surt a mà esquerra cap a la font de Salenys. Aquest camí està senyalitzat i s'agafa just abans d'arribar a la carretera.

Si a l'estiu baixa aigua, cosa poc probable, tindrem alguns punts per banyar-nos.

Temps en moviment: 01:57 - Guany d'altitud: 310 m

• llorenc.gasco Jun 10, 2020

Piso fácil de seguir tot i que jo em vaig saltar un encreuament i vaig acabar a un altre lloc. He de dir que l’encreuament es veia poc després del confinament ja que ha crescut de tot per tot arreu. Per tant no era culpa de la descripció si no del meu despiste.
    Ruta molt xula (la vaig acabar de fer en un segon cop que ja m’hi vaig fixar mes) i per fer en una matinal.