Photo ofLlaés-Coll Traver-Collet de la Solaneta-Coll d'Oli-Santuari de la Mare de Déu de la Cau-El Panteó Photo ofLlaés-Coll Traver-Collet de la Solaneta-Coll d'Oli-Santuari de la Mare de Déu de la Cau-El Panteó Photo ofLlaés-Coll Traver-Collet de la Solaneta-Coll d'Oli-Santuari de la Mare de Déu de la Cau-El Panteó

March 6, 2022
February 2022

near Santa Maria de Besora, Catalunya (España)

Feia molts anys que havíem estat al santuari de la Cau. Hem decidit que avui és el moment d'anar-li a fer una nova visita. Fem una ruta curta seguint el mateix camí a l'anada i a la tornada sortint des de Llaés.
Per arribar a Llaés hem d'anar a Santa Maria de Besora per la BV-5227 que du fins a Vidrà. Un cop quasi passat el poble veurem un carrer a l'esquerra amb uns indicadors que diu Llaés. És el camí dels Ferrers ara encimentat i força estret que ens durà fins a Llaés en uns 7 km.

Hora Inici: 9:21 23 de febr. 2022
Hora Fi: 12:34 23 de febr. 2022
Distància recorreguda: 8,6 km (03:13)
Temps en moviment: 02:12

04 Sortim a camí carreter. Anem a l'esquerra

05 Vistes a les balmes de la Toneta

06 Coll Traver

Photo of07 Collet de la Solaneta. A la dreta seguim sender amb marques grogues Photo of07 Collet de la Solaneta. A la dreta seguim sender amb marques grogues Photo of07 Collet de la Solaneta. A la dreta seguim sender amb marques grogues

07 Collet de la Solaneta. A la dreta seguim sender amb marques grogues

Photo of08 Coll d'Oli. Pal indicador. A la dreta Photo of08 Coll d'Oli. Pal indicador. A la dreta Photo of08 Coll d'Oli. Pal indicador. A la dreta

08 Coll d'Oli. Pal indicador. A la dreta

Photo of09 Santuari de la Mare de Déu de la Cau Photo of09 Santuari de la Mare de Déu de la Cau Photo of09 Santuari de la Mare de Déu de la Cau

09 Santuari de la Mare de Déu de la Cau

10 Cartell de fusta

PictographMonument Altitude 2,885 ft

11 El Panteó

PictographTree Altitude 2,898 ft
Photo of12 Alzines centenàries i alzina bifurcada Photo of12 Alzines centenàries i alzina bifurcada Photo of12 Alzines centenàries i alzina bifurcada