llacs circ de colomers

June 23, 2018
June 2018

near Baqueira-Beret, Catalunya (España)

sortida en familia cap el circ de colomers es surt d.una carretera de dins salardu cap els banhs de tredos on hi ha el balneari mes alt d,europa una pista asfaltada ens du fins alla en 10 kms
hi ha dues opcions o pujar a peu en una hora i mitja o en cotxe pero a partir del 15 de juny i fins el 15 de setembre en cotxe no pots pujar i hi ha servei de taxi fins el aparcament k hi ha sota el cami del refugi nosaltres anem en taxi son 8 euros adult pujar i baixar i 7 els nens-es agafem el taxi i amunt desde on ens deix fins el refugi hi ha gairebe una hora hi ha algun tram de forta pujadeta hi esta tot molt ben marcat arribem al refugi i al llac de colomers espectacular hi ha aigua per tot arreu hi ha els dos refugis el vell i el nou al costat del nou hi ha un caminet k ens porta al llac de mes amunt i al estanh mort hi ha neu i hem de canviar en algun moment el cami pero no te perdua la vista aki es espectacular amb el cims k ens envolten tot xino xano anem cap el estany llong i desde aki tornem al refugi en algun tram en forta baixada
el cami esta ben marcat el k ha passat k hi havia neu en algun tram i hem hagut de vigilar mes hem fet la caminada curta dels 7 llacs i de 3 hores diuen del lloc on ens deixa el taxi la caminada llarga diu k dura 6 hores i veus molts mes llacs nosaltres amb la curta ja esta prou be potser la llarga per la neu k hi havia no la haguessim pogut fer
val molt la pena hi ha molta aigua per tot arreu i xino xano es fa molt be
tambe dir k falta grabar un trosset de ruta ja k em fallava un pel el gps