LES ROQUES ENCANTADES I LA SALUT DE SANT FELIU DE PALLEROLS

Photo ofLES ROQUES ENCANTADES I LA SALUT DE SANT FELIU DE PALLEROLS Photo ofLES ROQUES ENCANTADES I LA SALUT DE SANT FELIU DE PALLEROLS Photo ofLES ROQUES ENCANTADES I LA SALUT DE SANT FELIU DE PALLEROLS

September 30, 2018
September 2018

near les Planes d'Hostoles, Catalunya (España)

Recorregut bonic i fàcil de fer, que pot ser una bona excursió inclús pels més petits de la casa. A més, al llarg del recorregut anirem trobant diferents rètols amb històries que poden ajudar a distreure la mainada (i no tan mainada).
El camí surt del Coll de Condreu, deixem el vehicle al pàrquing i travessem la carretera. A l'altre costa hi ha un rètol que ens indica el camí de les Roques Encantades. A partir d'aquí, una petita pujada al mig de bojos, ens puja fins els Pla d'Armadans, passant per un bonic mirador sobre Les Planes d'Hostoles. Passem una tanca i entrem a la finca de la casa d'Armadans (al darrera hi veiem el Turó d'Armadans), per sortir-ne al cap de pocs metres per una altra tanca.
A partir d'aquí entrem a una bonica fageda. Des de l'inici del camí, seguim marques grogues que a l'entrar a la fageda ens indiquen un camí que baixa cap a la dreta. Nosaltres hem seguit per la pista, més ample i còmode però si es segueix l'altre camí, s'arriba igualment a les Roques Encantades.
Doncs nosaltres seguim la pista fins que trobem un rètol que ens fa girar a la dreta per arribar en pocs minuts al mig del paratge "màgic" de les Roques Encantades on retrobem l'altre camí (i les marques grogues), que arriba per la nostra dreta.
Després de llegir el rètol amb la seva bonica llegenda, reculem i continuem per la pista per anar fins la Salut de Sant Feliu de Pallerols, passant per la Terma Alta (Collet de l'Aire) i el Collet de l'Arç.
La tornada la fem pel mateix camí.
Temps efectiu: 2h. 35' amb temps per llegir els rètols i gaudir de la zona.

Coll de Condreu

PictographTree Altitude 3,625 ft

Fageda

Photo ofLa Salut de Sant Feliu de Pallerols Photo ofLa Salut de Sant Feliu de Pallerols Photo ofLa Salut de Sant Feliu de Pallerols

La Salut de Sant Feliu de Pallerols

La Terma Alta (Collet de l'Aire)