Les Masies de Roda 2014

53 minutes
June 13, 2014
May 2014

near Roda de Ter, Catalunya (España)

Sortida des de l’aparcament de davant de l’ajuntament de les Masies de Roda, ens dirigirem cap al Coll de Roda, per agafar un camí prop de les graus, ens quedarà el pantà de Sau a ma dreta, seguint aquest corriol, passarem per davant de l’ermita de Sant Salvador d’Horta, continuarem cap a Còdol Dret, a partir d’aquí començarem a pujar, deixarem la pista principal a la font de la Gàrgola, seguirem pujant fins al Bosc de Còdol, continuarem fins el punt mes alt de les Masies de Roda (638 mts), es el punt escollit per esmorzar, aquí oneja la senyera tot l’any, tenim unes magnifiques vistes del curs del Pantà, Fussimanya i de la península de Casserres.
Desprès d’esmorzar recularem cap al Bosc de Còdol, seguirem en direcció la Bruguera, a la barraca d’en Ballacona girarem a l’esquerra per anar cap a la Serra Llarga, on gaudirem d’unes magnifiques vistes del pantà de Sau i Sant Salvador, seguirem cap a les Cases Noves per un bonic corriol al costat de la torrentera, per arribar al punt de partida a l’aparcament de davant de l’ajuntament de les Masies de Roda.