Photo ofLes Gavarres Marítimes: Calonge - Creu de Castellar - Can Mont - Menhir de can Mont Photo ofLes Gavarres Marítimes: Calonge - Creu de Castellar - Can Mont - Menhir de can Mont Photo ofLes Gavarres Marítimes: Calonge - Creu de Castellar - Can Mont - Menhir de can Mont

March 8, 2022
February 2022

near Calonge, Catalunya (España)

La ruta d'avui és una agradable caminada matinal per les Gavarres Marítimes, concretament per la Muntanya de Can Mont.
Sortim de Calonge i anem a cercar la cova de la Bruixa i les Roques Bacunals. Com que el camí està una mica perdedor ja no continuem més enllà i tornem al sender principal per pujar fins al mirador de la Creu de Castellar, amb unes vistes magnífiques. Continuem la ruta cap al mas en ruïnes de cal Margarit de Dalt i cap a la important pairalia de can Mont. Després ens arribem al menhir de can Mont i ja baixem a Calonge per can Margarit de Baix.
Si teniu temps de sobres us recomanem visitar el casc antic de Calonge amb el seu castell.

Hora Inici: 11:30 26 de febr. 2022
Hora Fi: 15:40 26 de febr. 2022
Distància recorreguda: 55,7 km (04:09)
Temps en moviment: 02:33

12 Mirador de la Creu de Castellar

PictographIntersection Altitude 491 ft

PictographRuins Altitude 561 ft
Photo of14 Pal indicador. Can Margarit (ruïnes) Photo of14 Pal indicador. Can Margarit (ruïnes) Photo of14 Pal indicador. Can Margarit (ruïnes)

14 Pal indicador. Can Margarit (ruïnes)