Les Fonts d'Algar. Callosa d'en Sarria (Alacant)

Photo ofLes Fonts d'Algar. Callosa d'en Sarria (Alacant) Photo ofLes Fonts d'Algar. Callosa d'en Sarria (Alacant) Photo ofLes Fonts d'Algar. Callosa d'en Sarria (Alacant)

33 minutes
52 minutes
April 15, 2022
April 2022

near Callosa d'En Sarrià, Valencia (España)

Sortida de Setmana Santa amb el grup de Tot Natura i el seu guía en Josep Miró. Desprès de matinar força, hem fet vía cap a Alcant. Al migdia hem fet una curta excursió pels voltants d'Altea i, per la tarda, hem anat a fer un volt per les Fonts de l'Algar

Les Fonts de l'Algar és un passeig turístic de pagament (cuasi un parc temàtic). Però, desprès d'un episodi de pluges, val molt la pena.

L'arribada al lloc és "aclaparadora" : un bon nombre de pàrquings, restaurants, botigues, etc ja ens indiquen, per si no ho sabíem, que es tracta d'un lloc molt turístic.
L'autocar ens ha deixat al mig de la carretera (i ha aparcat on ha pogut). Nosaltres ens hem apropat fins l'entrada, on hem passar per guixeta (3-4€ segons tarifes). De seguida hem quedat impressionats pel Toll de la Caldera (i la seva cascada principal). Hem creuat un pontet, per pujar unes escales per guanyar la part superior i veure els seus diferents tolls (Blau, de la Presa, etc). Hem sortit per la part del Arboretum i un àrea de picnic , per arribar a la carretera on ens ha recollit l'autocar.

PictographPhoto Altitude 345 ft

PictographIntersection Altitude 448 ft

PictographPhoto Altitude 512 ft

PictographIntersection Altitude 521 ft

L'autocar ens ha recollit aquí.

• Photo of Jorditoms
    Jorditoms Apr 25, 2022

Que biennnnnnnnnn por los lados de alicanteeeeeeeeee el salto de agua preciosoooooo, en verano me imagino lo divertida que debe serrrrrr

• Photo of chus59
    chus59 Apr 26, 2022

Ahora ha llovido mucho... en verano suele hacer mucha calor y no sé como estarà...