Les Encies - Sant Esteve de Llémena (Vall de la Llémena)

Photo ofLes Encies - Sant Esteve de Llémena (Vall de la Llémena) Photo ofLes Encies - Sant Esteve de Llémena (Vall de la Llémena) Photo ofLes Encies - Sant Esteve de Llémena (Vall de la Llémena)

59 minutes
October 2, 2020
September 2020

near Les Encies, Catalunya (España)

(Quan anem a caminar, ens podem aturar per observar plantes, flors, arbres o qualsevol ésser de la natura que ens crida l'atenció, també ho podem fer per prendre alguna cosa en algun poble que trobem pel camí, com també aprofitar per fer un tomb i conèixer els racons d'aquest poble. Fins i tot, agafem alguns camins que no semblen que siguin els que tocaria agafar si per algun motiu ens motiva fer-ho. Dit això, si alguna persona segueix el nostre camí, que ho tingui en compte, i més si veu que el track fa moviments estranys. Vinga, a seguir fent camí!)

Avui comencem de manera improvisada després de trobar un pal indicador que ens suggereix enfilar-nos cap a un parell d’ermites enmig de Les Encies. Ens espera una pujada constant, que ens brinda diverses vegades aquella estampa de grans roques, sempre tan “encantades”, i també vistes de la serra de Finestres o les muntanyes del Rocacorba, entre altres. Més endavant, les ermites romàniques de Sant Cebrià i de Bell-lloc ens esperen a diferents llocs del camí.

De baixada, recomanem treure el cap per la font del Ral, i aprofitar després per fer un tomb per Sant Esteve de Llémena.