L'Arboç-Bellvei

3 hours one minute
November 11, 2013
November 2013

near L'Arboç, Catalunya (España)

L'Arboç-Bellvei
Ruta que surt de l'Arboç, es pasa el pont de la via i agafarem el primer encreuament a l'esquerra amb direcció al Camí Taberner, anirem seguint recte deixant tots el encreuaments que trobem pel camí fins arribar al encreuament indicat i girarem a l'esquerra amb direcció a la Gornal, al arribar al poligón agafarem la pista que ens porta a l'encreuament de davant del cementiri de Bellvei i agafarem la pista que ens porta directament al poble. agafem el Carrer del Sol que ens porta a la sortida i pasada la rotonda agafarem un sender a l'esquerra pel costat del parking de la gasolinera, atravessant unes vinyes farem cap a la pista que ens porta a La Gornal, es travessa el poble i finalment agafem la pista de l'Arboç.

• Photo of Oscar Upegui
    Oscar Upegui Jan 5, 2018

Una ruta que también merece ser valorada, gracias Josep por compartir el trazado.

• Photo of Josep Mª Dalmau
    Josep Mª Dalmau Jan 6, 2018

Muy agradecido Oscar por la amabilidad de comentar y valorar positivamente esta ruta.