La Vall de Sant Just: els ametllers florits

Photo ofLa Vall de Sant Just: els ametllers florits Photo ofLa Vall de Sant Just: els ametllers florits Photo ofLa Vall de Sant Just: els ametllers florits

March 1, 2015
February 2015

near Sant Just Desvern, Catalunya (España)

Una magnífica passejada matinal per contemplar els ametllers florits de la Vall de Sant Just Desvern. Sortim de davant del molí fariner, del aparcament del complex de la Bonaigua. Enfilem uns 500 m per la carretera de la Deixalleria, i en la corba prenem un petit corriol que ens permet seguir la vall pel fons de la riera fins a retrobar la pista de la font de la Beca. Seguim en direcció a la font, però uns 300 m abans d’arribar-hi prenem a ma esquerra el camí dels Ametllers, que seguim en tot el seu recorregut, fins a l’àrea de lleure. Seguim per la pista de Can baró, fins a la boca del túnel de l’ATLL. Passem per davant del túnel seguint les indicacions de la font del Rector i desprès les de la font del Ferro, fins al camí que s’enfila cap el Coll del Portell. Del coll, amb esplèndides vistes sobre tot Barcelona, baixem cap a la plaça Mireia, on podem fer un mos.
De l’àrea de lleure de la plaça Mireia, surt el camí que baixa cap a la font de la Beca, seguim per la pista fins a trobar el camí que pel fons de la riera ens permet arribar de nou a Moli Fariner.
El temps real transcorregut és d’unes dies hores.