Photo ofLa Selva del camp-ermita de Sant Pere del Puig (pel camí vell)- camí de la Terrena-la Selva (SL-C 155) Photo ofLa Selva del camp-ermita de Sant Pere del Puig (pel camí vell)- camí de la Terrena-la Selva (SL-C 155) Photo ofLa Selva del camp-ermita de Sant Pere del Puig (pel camí vell)- camí de la Terrena-la Selva (SL-C 155)

November 8, 2017
November 2017

•   4.3 1 review

near La Selva del Camp, Catalunya (España)

Excursió matinal circular feta amb familia. De la Selva del Camp a l'ermita de sant Pere del Puig, pujant pel camí vell i baixant pel camí de la Terrena.

Correspon íntegrament al recorregut del sender local marcat en blanc i verd SL-C 155.
Recorregut amb una bona pujada fins l'ermita on es combina el pas per un camí en gran part cimentat amb un darrer tram per sender un xic pedregós.

L'edifici i els voltants actualment es troben ben restaurats i arreglats, fet que dignifica l'ermita i l'indret, després d'haver vist fa bastants anys enrere que tot estava completament abandonat.

Es té una gran panoràmica des de l'ermita i els voltants sobre la plana del Camp de Tarragona, la Costa Daurada i les muntanyes que ens envolten.
Avui, com ha fet curiós, hem pogut veure per primera vegada que mirant en direcció a la Serra del Pou (darrera l'Albiol), quan s'acaba el tallat (cantó dret), al peu del tallat es pot veure sobresortir l'església del poble de Mont-ral. No ho hagués pensat mai, però és així i ho hem pogut copsar amb els nostres ulls (millor amb uns binocles però).

Temps de recorregut en moviment: 1h 44 minuts

CARTOGRAFIA: Xarxa de Senders Locals de la Selva del Camp E: 1/12.000 (Ed. Piolet)

Inici camí St Pere

trencall_camí_de_la_Bassa

• Photo of NúriaMont
    NúriaMont May 23, 2023

Força desnivell en pocs metres