La Sala - Bosc de Santa Cecília-La Sala

Photo ofLa Sala - Bosc de Santa Cecília-La Sala Photo ofLa Sala - Bosc de Santa Cecília-La Sala Photo ofLa Sala - Bosc de Santa Cecília-La Sala

October 30, 2021
October 2021

near La Pobla de Lillet, Catalunya (España)

La ruta s’inicia a l’Alberg La Sala a La Pobla de Lillet, gestionat per la Fundació Pere Tarrés.

Des del camp de futbol comencem la passejada passant entre l’edifici La Sala i l’edifici del menjador. Seguint recte i deixant el rocòdrom i la resta d’edificis a mà esquerra, ascendim pel bosc seguint les marques de GR fins trobar una pista de terra ampla sense pèrdua.

A partir d’aquí, ja se segueix aquesta pista i no s’abandona fins quan, tornant ja a la casa, s’apropa molt a la carretera.
Nosaltres hem decidit salvar el Rec de Santa Cecília pel bosc i allunyar-nos de la carretera que condueix a La Pobla de Lillet.

Hem fet aquesta sortida a finals d’octubre, quan no hi havia més que un rajolí d’aigua, fàcil de creuar. Desconeixem com pot estar en altres moments de l’any.

Precisament a l’entorn del rec de Santa Cecília hi hem pogut veure salamandres.

Al llarg de la ruta es tenen unes molt bones vistes del Pedraforca i la Serra del Catllaràs.