La Sagrera - Plaça Llucmajor - Sant Andreu de Palomar (La Maquinista )

Photo ofLa Sagrera - Plaça Llucmajor - Sant Andreu de Palomar (La Maquinista ) Photo ofLa Sagrera - Plaça Llucmajor - Sant Andreu de Palomar (La Maquinista ) Photo ofLa Sagrera - Plaça Llucmajor - Sant Andreu de Palomar (La Maquinista )

August 11, 2015
August 2015

near La Sagrera, Catalunya (España)

La Sagrera - Plaça Llucmajor - Sant Andreu de Palomar (La Maquinista )

PictographPhoto Altitude 308 ft

Plaça de Carmen Laforet amb Avinguda de Borbó

PictographPhoto Altitude 410 ft

Plaça del Virrei Amat

PictographPhoto Altitude 417 ft

Pla de las Madres de la Plaza de Mayo

PictographPhoto Altitude 400 ft
Photo ofPlaça Major de Nou Barris, Consell Municipal del Districte, antic Institut Mental de la Santa Creu Photo ofPlaça Major de Nou Barris, Consell Municipal del Districte, antic Institut Mental de la Santa Creu Photo ofPlaça Major de Nou Barris, Consell Municipal del Districte, antic Institut Mental de la Santa Creu

PictographPhoto Altitude 417 ft
Photo ofInterior del Consell Municipal del Districte Nou Barris antic Institut Mental de la Santa Creu Photo ofInterior del Consell Municipal del Districte Nou Barris antic Institut Mental de la Santa Creu Photo ofInterior del Consell Municipal del Districte Nou Barris antic Institut Mental de la Santa Creu

PictographPhoto Altitude 440 ft
Photo ofEsglésia de Sant Rafael, del Institut Mental de la Santa Creu a Nou Barris Photo ofEsglésia de Sant Rafael, del Institut Mental de la Santa Creu a Nou Barris Photo ofEsglésia de Sant Rafael, del Institut Mental de la Santa Creu a Nou Barris