La Rochelle: Vieux Port-Les Minimes

Photo ofLa Rochelle: Vieux Port-Les Minimes Photo ofLa Rochelle: Vieux Port-Les Minimes Photo ofLa Rochelle: Vieux Port-Les Minimes

September 14, 2021
September 2021

•   4.9 3 Reviews

near La Ville en Bois, Nouvelle-Aquitaine (France)

LLOCS MÀGICS
-FAR DE LA Fi DEL MÓN
-PORT DE LES MÍNIMES
-VIEUX PORT: La Lanterne, La Chaine, Torre de Sant Nicholas

RUTA
Fàcil i totalment plana. Caminada des del Vieux Port de la Rochelle. Passant primer per edificacions de la Universitat (dret, engenyiers, biblioteca..). Després entrem a la part del port dels Minimes on s' hi estan els vaixells esportius. Aquest és el mes gran port europeu ( mes de 3000 embarcacions). Seguint pel costat anem a parar a la platja on veiem el Far de la Fi del Món. Replica del que hi hagué a la Argentina a la Patagònia. Hi es al mig del mar a poca distància de la costa. Seguim fins a la punta del cap on es pot admirar millor. Ara anem tornant per l' altre banda de la costa. Veiem les illes i la costa mes al sud de La Rochelle. I també la platja. Tornem en direcció a Les Minimes. I d' aqui anem bordejant aquest port per anar a parar a l' entrada del Vieux Port de la Rochelle.
Primer veiem el Far de la Lanterne. I després ja veiem el port amb les típiques torres de Sant Nicholas i de la Chaine. Seguim fins al lloc d' on hem surtit..

Prop Aquarium. Pont llevadis

Port de les Minimes

Port de Minimes. Platja. Punta

PictographPanorama Altitude 18 ft

A la punta des Minimes, prop de la Rochelle, rèplica d´un altre qui hagué a la Patagònia (1884), a la Peninsula de la Terra de Foc, aquest va ser abandonat i destruit, descobert per Yul Vernes (aventurer de la Rochelle), el va reconstruir el 1998. Andrè Bronner va fer la replica, en el mar sobre pilons a la Rochelle, inaugurat l´any 2000, a les Minimes

PictographBeach Altitude 26 ft

La Rochelle

• Photo of Manel_49
    Manel_49 Sep 17, 2021

Sortida molt interessant. Bona descripció documentada i bones fotos. Salut i Cames!!!!

• Photo of EMILI ORSO
    EMILI ORSO Sep 17, 2021

Gràcies Manel_49, llocs preciosos i interesants, zones esportives, universitàries, i el mar per tots els costats, amb el port de les Minimes, el més gran d´Europa.

• Photo of Isabel/Emili
    Isabel/Emili Sep 17, 2021

...........

• Photo of EMILI ORSO
    EMILI ORSO Sep 20, 2021

Gràcies Isabel/Emili, per compartir la ruta, tot es meravellòs de la Rochelle , tant els casc antic, el port, i els voltants, com el Le Phar du Bout du Monde

• Photo of estherdemols
    estherdemols Jul 23, 2023

Cet itinéraire nous a servi de référence.