La Rierada

May 17, 2015
May 2015

near La Rierada, Catalunya (España)

Caminada senzilla per fer amb nens, en el meu cas, de 4 i de 6. Per deixar el cotxe caldrà fer-ho al voral del camí, intentant no molestar els altres cotxes que puguin passar.

El primer tram és el menys bonic perquè passes per davant de les cases però ja tens un canal d'aigua que hi passa per davant, i fa que totes elles tinguin un petit pont per accedir-hi. En 10 minuts el camí enfila una mica cap amunt i ja comença el bosc.

Al capdamunt hi ha un pont. Nosaltres no el vam travessar, vam girar a l'esquerra just a l'inici d'aquest, endinssant-nos al bosc. És una caminada força ombrívola així que no s'hi passa massa calor. El camí és ample i hi passen algunes bicis.

Es camina al voral del riu i se l'ha de travessar dues o tres vegades, els nanos ho fan sense problemes perquè el riu no fa ni un metre d'amplada. El paissatge que veureu és bosc i riu, troncs i plantes. Just al final s'arriba a un prat al costat d'una carretera de terra, però es pot continuar una mica més si es vol.

Nosaltres l'hem fet a la primavera. Ens va agradar, probablement hi tornarem.