Wikiloc will stop soon for maintenance

[LA REUNIÓN] Hell-Bourg - Anciens Thermes de Salazie

20 minutes
26 minutes
August 11, 2022
August 2022

near Hell Bourg, Réunion (Réunion)

[Ruta amb gossos]

🔄 Ruta d'anada i tornada pel mateix camí per anar a visitar les Antigues Termes de Salazie.

🅿️ Deixem el pàrquing al costat de l'antic edifici militar, que actualment està deshabilitat, de la població de Hell-Bourg. Allà hi ha un petit pàrquing per un parell o tres de cotxes, que queda just al costat de la carretera.

⬇️ Comencem a baixar per la carretera, que passa per davant de l'edifici militar i el voreja tot. Quan trobem el primer carrer esquerra, l'agafem i el seguim.

🌉 En aquest carrer hi veurem les indicacions de 'Gendarmerie' i 'Anciens Thermes'. Seguirem el carrer, que ens portarà a creuar un pont de ferro i les lloses de fusta. En breus, podrem girar a la dreta que ens portarà a l'entrada de les Antigues Termes.

⛲ A l'inici trobem un panell informatiu que ens explica la història de les Termes de Salazie: quan van començar estar actives, com van decaure i com van tornar a iniciar la seva activitat fins que un cicló les va destrossar.

🪨 Seguirem pel camí enllosat d'uns 200 metres, que ens portarà fins a baix a les Termes. És un camí de pedra amb escales, que pot relliscar una mica si està moll.

⛲ Un cop acabem el tram de pedres, arribem en una esplanada d'herba on trobem diverses parts de les Anciens Thermes. Hi ha com uns motors, una font i diversos espais enrajolats.

🌉 Al final de tot també podrem veure un punt de ferro destruït, que es deuria emportar alguna riuada i està allà penjant.

⬅️ La tornada es fa pel mateix camí, però ara serà de pujada.

🐶 La ruta no presenta cap dificultat per fer-la amb gossos. A les Termes hi passa el riu molt a prop, per tant es podran banyar o beure aigua. La ruta és molt curta i no és necessari res especial.
En aquest cas, nosaltres no portàvem el gos; però no vam veure cap prohibició.