La Ral - Font de les Burgades - Castell de Creixenturri - Camprodon

Photo ofLa Ral - Font de les Burgades - Castell de Creixenturri - Camprodon Photo ofLa Ral - Font de les Burgades - Castell de Creixenturri - Camprodon Photo ofLa Ral - Font de les Burgades - Castell de Creixenturri - Camprodon

40 minutes
59 minutes
December 6, 2023
December 2023

near La Ral, Catalunya (España)

Passeig per anar amb mainada des del santuari del Remei o per fer si no teniu temps de fer la ruta que, passant per Roques Blanques, ens portaria a Sant Antoni.
- Font de les Burgades (0.9 km)
- Castell de Creixenturri (1.9 km)
IMPORTANT: Per anar a les runes heu d'entrar pel corriol que trobareu indicat amb una fita de pedres (veure imatge n⁰6 "interseccio") oblideu el que hem fet per error de pujar i baixar pel torrent.
El recorregut total anada i tornada són 4 kilòmetres, el que hem gravat a Wikiloc es només el de pujada.

PictographCastle Altitude 3,566 ft

PictographCastle Altitude 3,562 ft

PictographCastle Altitude 3,563 ft

Per anar a les runes heu d'entrar per aquest corriol. Oblideu el que hem fet per error de pujar i baixar pel torrent.