La Molina

September 4, 2022
September 2022

•   4.3 1 review

near La Molina, Catalunya (España)

Inici Aparcament pista LLarga
Itinerari Circular
Desnivell 128m.
Horari 2h.
Dificultat -F-

Un passeig per les pistes amb un preciós ambient de muntanya.
Aparquem el cotxe al arribar a la pista llarga i comencem a caminar al costat de la carretera direcció al túnel que passem per sobre, un gran prat d’herba ens invita fins i tot a collir algun cama-sec, pista amunt passem al costat de la pista de trineus que deixem a l’esquerra per seguir la pista tancada al trànsit que segueix pujant, no tardem en baixar al gran dipòsit d’aigua i a l’estany molt ben cuidat que deixem a sota per seguir la pista fins al trencant senyalitzat del camí a la Masella. Portem mes d’una hora de camí i decidim tornar enrere per la pista d’abaix que passa pel costat del llac amb taules i un parc de recreo per la canalla, al final del llac, baixem per el sender que va a parar a una altre pista, molt de compte perquè estem en un tram de Bike perillós perquè passen bicicletes molt de pressa. Arribem abaix al pla pel costat del bar del Club de la Molina on surten les cabines del telefèric que pujant a la Tosa. Ja a la zona de Font Canaleta ens acostem a visitar la petita ermita de la Verge de les Neus. Al costat de la carretera seguim per la vorera fins al punt d’inici.
Septembre 2022

PictographLake Altitude 5,650 ft

PictographLake Altitude 5,610 ft

PictographPark Altitude 5,582 ft

PictographLake Altitude 5,577 ft

Parquing

• Photo of Vanesa SC
    Vanesa SC Aug 22, 2023

Fàcil per si tens poc temps

• Photo of Mau
    Mau May 4, 2024

Ara es un bon temps per aquest petit passeig. !COMPTE AMB LES BICIS !!