La Mola (cim més alt del Tarragonès)

Photo ofLa Mola (cim més alt del Tarragonès) Photo ofLa Mola (cim més alt del Tarragonès) Photo ofLa Mola (cim més alt del Tarragonès)

September 14, 2020
September 2020

near Bonastre, Catalunya (España)

Hem passat nit a Bonastre i ens dirigim a la urbanització de la Font de la Gavatxa. Deixem el cotxe a punt més alt i pugem pel carrer Puig-Roig, que al cap de pocs metres deia de ser asfaltat. Anem seguint la pista fins arribar a una antiga hípica, actualment buida i a pocs metres un jardí botànic amb centenars de cactus d'arreu del món. Una meravella, encara que ens el guardem per la baixada, ja que ara volem arribar al cim de la Mola. Continuem la pista cap a l'oest fins que arribem a una zona que ha patit un greu incendi els darrers anys, ja no hi queden arbres, només alguna oliver que ha tornat a brotar. El camí no es fa gens perdedor, ja que de lluny ja es veu el punt geodèsic que és el nostre objectiu. Un cop al cim, bones vistes cap a Tarragona, Baix Camp i Alt Camp, també cap al Nord veiem la Talaia de Montmell i cap al mar, veiem al Baix Penedès.
Desfem el camí per tornar al punt on tenim el cotxe.
Hem fet la caminada amb la Carme el dia 6 de setembre de 2020.