La MARXA X LA LLIBERTAT,Premia/Bcn passeig d gracia

Photo ofLa MARXA X LA LLIBERTAT,Premia/Bcn passeig d gracia Photo ofLa MARXA X LA LLIBERTAT,Premia/Bcn passeig d gracia Photo ofLa MARXA X LA LLIBERTAT,Premia/Bcn passeig d gracia

October 20, 2019
October 2019

near Premià de Mar, Catalunya (España)

Ruta passatgera amb multitud de gent per les circunstancies actuals:
Ruta amb 22,21km. i una durada de 5 hores 40 minuts a 3,6km/hora.

Sortim desde Premia de Mar agafant la NII Direccio Barcelona, pasant per diferents pobles com Ocata, el Masnou, Montgat, on hi ha habituallament per agafar forces, seguim per NII direccio Badalona, pasant per NII , Via Augusta on esta tot colapçat de gent i anem a pas de tortuga fins a Plaça de Alcalde Xifre, agafem carrer Montserrat per enllaçar amb la C31 Autopista.
Seguim per C31 travesant Sant Adria del Besos, Granvia de les Corts Catalanes ja en Barcelona,Glorias amb una rebuda amb aplaudiments i nou habituallament a Diagonal. Seguim per Diagonal fins trobar a ma dreta Jardinets de Gracia i arribar al punt final.