La Geganta Adormida (Tossal de l’Àliga) (200 cims emblemàtics de Catalunya)

Photo ofLa Geganta Adormida (Tossal de l’Àliga) (200 cims emblemàtics de Catalunya) Photo ofLa Geganta Adormida (Tossal de l’Àliga) (200 cims emblemàtics de Catalunya) Photo ofLa Geganta Adormida (Tossal de l’Àliga) (200 cims emblemàtics de Catalunya)

August 12, 2020
August 2020

near Montcortès, Catalunya (España)

Ruta senzilla per fer en família.
Sortida: si anem de Peramea a Peracalç, tot just abans d’arribar-hi en un revolt podrem deixar el cotxe i començar la ruta. El recorregut va per un corriol ben definit i farem la carena que va dels peus fins al pit (Tossal de l’Àliga) què és el punt més alt de tota la carena.
Temps: una hora i mitja per fer tot el recorregut.

Inici

Tossal de l'Àliga

• silviabc3 Dec 17, 2022

La geganta no l'hem vist, però la ruta és molt xula. Moltes gràcies per compartir!!

• Photo of (Akiba)
    (Akiba) Dec 17, 2022

Des de la carretera es veu perfectament. Gràcies per la valoració.