La bultra de l'horta d'amunt de Balaguer

Photo ofLa bultra de l'horta d'amunt de Balaguer Photo ofLa bultra de l'horta d'amunt de Balaguer Photo ofLa bultra de l'horta d'amunt de Balaguer

one hour one minute
April 21, 2013
April 2013

•   4.8 2 Reviews

near Balaguer, Catalunya (España)

Recomanable petita ruta per fer en família tot passejant pels bells paratges que ofereix la bultra de l’horta d’Amunt de Balaguer.
Comencem la caminada sortint des de sota el pont de Sant Miquel seguint el passeig de terra que va vora el riu fins arribar al aiguabarreig del riu Segre i Sió. Allí creuem el petit pont de fusta per endinsar-nos en la bultra. El camí pedregós al principi, dona pas al camí de terra que anirem resseguint sense cap pèrdua fins al final del mateix tot passant per sota del pont del la línia del ferrocarril Balaguer – La Pobla. Al final del camí, junt a la plantació de xops, continuem pel trencall de la dreta i que ens porta a la carretera de l’horta d’Amunt. Retornem per la carretera en direcció Balaguer fins arribar un altre cop al petit pont de fusta del riu sió. Aquest cop tornem pel passeig de terra de dalt fins arribar de nou al pont de Sant Miquel, inici de la ruta.

• Recomanacions:
- Aquesta ruta no sempre es pot fer ja que en època de crescudes en el riu Segre ens podem trobar la bultra tota inundada.
- Emporteu-vos prismàtics. Si aneu en silenci durant el trajecte per l’interior de la bultra, podreu observar els diferents tipus de aus que poblen el riu Segre.

PictographBridge Altitude 683 ft

Pont de fusta Riu Sió

PictographBridge Altitude 673 ft

Pont de Sant Miquel

PictographBridge Altitude 697 ft

Pont del Ferrocarril

• Photo of NG1988
    NG1988 Apr 19, 2015

Un lloc on si vius a Balaguer et trasporta a un altre món en pocs kilometres,..ruta recomanable com a caminata diaria per totes les edats.

• Photo of shangrila
    shangrila Apr 22, 2015

Gràcies pel teu comentari NG1988

Salut i bones rutes !

• Photo of jboschayguade
    jboschayguade Sep 20, 2020

És una ruta molt senzilla coberta per una frondosa vegetació i vorejant el riu en la majoria del recorregut. Per aquest motiu es pot recórrer durant tot l’any.

Els nens ho passaran pipa en una ruta així. En BTT també es pot fer.