Kısa Ortaköy 2

56 minutes
January 19, 2024
January 2024

near Çırağan, İstanbul (Türkiye)

Kayıt, anı amaçlıdır. "Kısa Ortaköy 1" isimli yürüyüşte yer almayan ve daha önce bu semtte yaptığım yürüyüşte ziyaret etmediğim bazı eserlerin görülmesi amaçlanmıştır. Tekrar çalıştığım kuruma dönmek durumunda olduğum için, gezi kısa tutulmuştur.

Hiç kimsenin bilmediği ve internette hiçbir bilgiye rastlamadığım tarihi bir kalıntı alanını gezildiği için, gezi özgün sayılabilir...

Yakın zamanda restore edildiği anlaşılan bu ahşap yapı, yürüyüş tarihinde kültür envanterine kayıtlı değildi.

Hasret Sokak Sarnıcı

Köyardı Sokak Sarnıcı

Photo ofPostacı Sokak ve Köyardı Sokak Kesişimindeki Kalıntılar Photo ofPostacı Sokak ve Köyardı Sokak Kesişimindeki Kalıntılar Photo ofPostacı Sokak ve Köyardı Sokak Kesişimindeki Kalıntılar

Postacı Sokak ve Köyardı Sokak Kesişimindeki Kalıntılar

İlk gelişimde duvardan atlamadım, ama sonrasında geri dönerek duvardan atlayacak ve muhteşem kalıntılarla karşılaşacağım alanı detaylıca gezecektim.

Postacı Sokak Evleri

Etkinlik tarihinde kültür envanterine kayıtlı olmayan bu evler, yürüdüğüm güzergahın solunda, yokuş aşağı inerken sol tarafta yer almaktaydı.