Photo ofItineraris saludables. Programa Fem Salut! Itinerari 4. CAP Progrés - Central Tèrmica de Sant Adrià del Besòs Photo ofItineraris saludables. Programa Fem Salut! Itinerari 4. CAP Progrés - Central Tèrmica de Sant Adrià del Besòs Photo ofItineraris saludables. Programa Fem Salut! Itinerari 4. CAP Progrés - Central Tèrmica de Sant Adrià del Besòs

-78 ft
February 2, 2017
February 2017

near San Adrian de Besos, Catalunya (España)

Ruta urbana de nivell mitjà de gairebé 6 quilòmetres que es realitza prop del mar. Sortim des del Centre d’Atenció Primària Progrés – Raval i passem en direcció al pont que passa per sobre del tren a la cruïlla entre l’Avinguda Eduard Maristany i la Plaça del Vaixell Maria Assumpta. Creuem el pont i agafem tot el Passeig Marítim per la banda dreta, per la Marina de Badalona. La Central Tèrmica de Sant Adrià del Besòs ( popularment coneguda com a Tres Ximeneies) és el nostre destí i ja és visible des d’aquest punt. Un cop arribem, reculem però en sentit contrari, pel carrer Eduard Maristany, passant pels mateixos punts per per la banda esquerre.