Photo ofItineraris Saludables. Programa Fem Salut! Itinerari 3. Centre Cívic La Salut - Bon Pastor Photo ofItineraris Saludables. Programa Fem Salut! Itinerari 3. Centre Cívic La Salut - Bon Pastor Photo ofItineraris Saludables. Programa Fem Salut! Itinerari 3. Centre Cívic La Salut - Bon Pastor

-38 ft
March 13, 2017
March 2017

near Llefià, Catalunya (España)

Ruta urbana a peu de més de 4km, de recorregut senzill. Els punts de sortida i arribada són els mateixos. Sortim des del Mercat de la Salut, cap al costat esquerra, direcció Av. Marqués de Sant Mori i tot recte enllacem amb l'Av. Pius XII fins arribar al parc del Molinet, l'anem rodejant i passem pel pont per sobre del riu fins al nostre punt. La tornada la fem per el lateral del riu per la part de dalt donant una volta per tornar cap a l'esquerra anant un tram de la ruta per Sant Adrià i passant per la part final de Llefià. Creuem per la Pl. de Trafalgar i tornem pels nostres punts inicials per arribar al final. Com a llocs d'interés trobem Pl. Ernesto Che Guevara, Pl. Torre Mena, l'Hospital de l'Esperit Sant, el Parc del Molinet, el riu Besós, una part del barri de Bon Pastor...