Itinerari dels voltants de Montilivi

Photo ofItinerari dels voltants de Montilivi Photo ofItinerari dels voltants de Montilivi Photo ofItinerari dels voltants de Montilivi

46 minutes
December 15, 2017
December 2017

near Palau Sacosta, Catalunya (España)

Estem davant d'un itinerari complex, on mica en mica ascendim per la part alta de montilivi, fins arribar al bosc. Es una ruta que barreja aspectes urbans i forestals, amb unes grans vistes de tota la ciutat de Girona. Podem utilitzar aquesta ruta per a fer una petita excursió o per a realitzar la caminada del dia a dia, ja que no te complicació. Es una ruta per a gaudir d'un espai tranquil, agradable i pur.

PictographPhoto Altitude 669 ft

Estem al punt de sortida de la ruta, la porta de l'institut Montilivi, una situació senzilla i fàcil de trobar per a començar la ruta.

PictographPhoto Altitude 663 ft

A partir d'aquest punt, comença a fer desnivell el recorregut, a mà dreta del sender. En aquest parc podrem trobar bancs per seure i gespa a lliure disposició per a tothom!

PictographPhoto Altitude 659 ft

Punt de la ruta on comencem a ascendir cap les parts altes de Montilivi

PictographPhoto Altitude 676 ft

El desnivell agumenta. Just en el següent tram trobarem una rodona on seguirem pels carrers de les Serres, i ens decantarem cap al camí que trobarem més cap a l'esquerra.

PictographPhoto Altitude 719 ft

Part alta del barri de montilivi, part de la ruta on comença a ascendir la ruta.

PictographPhoto Altitude 729 ft

Just en aquest tram trobarem una rotonda en període ascendent, en què hi ha senyalitzat un pictograma sobre el pipi dels gossos. Moltes vegades trobarem algun/s cotxes aparcats per sobre de la vorera.

PictographPhoto Altitude 749 ft

Seguim la ruta pel C/Puig de Montilivi, mica en mica la ruta torna a ser més planera i ja podem començar a visualitzar una part més forestal a la part esquerra del carrer.

PictographPhoto Altitude 779 ft

Just abans de dirigir-nos a l'esquerra, trobarem uns contenidors de recollida selectiva i uns cotxes estacionats en el Carrer Puig de Montilivi. Es tracta d'un camí forestal perfectament transitable.

PictographPhoto Altitude 804 ft

Entrada al bosc

En aquest punt de la ruta, comencem a endinsar-nos a la part forestal de la ruta, deixant enrere la part urbanística, es pot observar un gran canvi

PictographPhoto Altitude 799 ft

Travessa del linea elèctrica

Punt de la Ruta on observem una linea elèctrica que travesa tot la muntanya, haurem de fer un petit descens per arribar al següent punt.

PictographPhoto Altitude 795 ft

La drecera del transformador

Després d'atravessar el transformador elèctric, haurem de decantar-nos en direcció esquerra. Haurem de baixar per un sender forestal una mica envardissat en període de descens. Està marcat un sender forestal, així que és transitable.

PictographPhoto Altitude 784 ft

Arribem de nou a la carretera sortint de dintre del bosc, on ens haurem de dirigir cap a la dreta, on finalment arribarem a la part de darrera de la Politècnica

PictographPhoto Altitude 774 ft

Des del Carrer del Pic de Peguera, creuarem cap a la dreta, del Carrer de la Universitat de Girona i seguirem baixant avall, en corva descendent, fins a trobar la rotonda de la Facultat de Medicina.

PictographPhoto Altitude 717 ft

Baixada a Montilivi

Arribem a l'últim punt de la Ruta o on ja arribem a Montilivi i donem per finalitzada la ruta