Photo ofInstitut Cap de Creus / GR-92 / Sa Rierassa / Camí del Puig Ferrol / Institut Cap de Creus Photo ofInstitut Cap de Creus / GR-92 / Sa Rierassa / Camí del Puig Ferrol / Institut Cap de Creus Photo ofInstitut Cap de Creus / GR-92 / Sa Rierassa / Camí del Puig Ferrol / Institut Cap de Creus

April 10, 2019
April 2019

near Cadaqués, Catalunya (España)

Ruta E.F (Massiel i Sarah)

(Institut Cap de Creus) C/Teresa Miramont/C/Sol de l’Engirol (Escola Caritat Serinyana)/ Avinguda Caritat Serinyana/ Carretera de Portlligat/GR-92/Puig de Sant Vicenç/Sa Rierassa/Puig Ferral/Camí del Puig Ferrol/(Institut Cap de Creus) C/Teresa Miramont.

L'inici d'aquesta ruta és a l'Institut Cap de Creus, al carrer de Teresa Miramont. A partir d'allà baixem cap a l'escola Caritat Serinyana i ens dirigim cap a la carretera principal del poble (Avinguda Caritat Serinyana). D'allà n'hem cap a la rotonda del poble (la de l'entrada i sortida), on just abans de sortir hi ha unes escales, on està la ruta GR-92. Aquestes ens fan pujar un camí curt i estret fins que ens trobem devant d'un mapa (que es pot veure en una de les fotos que hem adjuntat). D'allà, movent-te lluny del mar segueixes un camí del qual pots observar la carretera que va cap a Roses o Port de la Selva, o Sa Rierassa. Al final del camí et trobes amb una trifurcació (en el Puig de Sant Vicenç). En aquesta pots anar tot recta, cap a la dreta i l'esquerra, nosaltres anem per dreta (hi ha una foto). Seguint aquest camí, tens Sa Rierassa just al costat. Al final d'aquest altre camí tens una bifulcació, en el Puig Ferral (nosaltres agafem la que va en direcció mar). Aquest camí és molt curt i desemboca en un altre (en aquest et dirigeixes cap a la dreta). Seguint tot recta acabas al Camí del Puig Ferrol, i des d'allà només has de baixar i et trobes en el teu punt de sortida. Allà acaba la nostre ruta.