Holzweg

July 8, 2015
July 2015

near Zellbergeben, Tyrol (Austria)

2 uur durende avontuur wandeling voor het hele gezin met een prachtig uitzicht op de vallei.
Vanaf het startpunt Ziller brug leidt links van Autohaus Huber te beginnen. Volg de borden naar de Wegabzweigung 4 en 5. Na ongeveer 300 m, het spoor leidt links naar Joseph Kapel in Zellberg. De Weg van het Kruis, na vervolgens aan de rechterkant van de kapel aan de Gasthof schoolgebouw en de Heilig Hart kapel. Vanaf daar kan een korte afstand langs de weg in het dal, verderop in de vallei door dichte bos en bereikbaar via de promenade terug naar Chapel Eugen Jozef en het startpunt in de vallei.
De promenade maakt het bos in al zijn facetten voor de wandelaars ervaren, sensibiliseert de zintuigen en wekt met interactieve kennis en nieuwsgierigheid en speelsheid van de bezoekers. Dit avontuur is bedoeld om mensen bewust te maken van de habitat te versterken bij onze eigen voordeur. Een neuriën steen, een oversized parfum Berry, een station met verschillende vogelgeluiden en informatie over "bos gebruik", op zoek naar de boomtoppen, een zender met de beschrijving van de verschillende soorten bomen en vele andere interactieve stations maken het bos tot leven komen.