HAMBURG

-50 ft
September 8, 2019
September 2019

near St. Georg, Hamburg (Deutschland)

Visita a la ciutat d'Hamburg realitzada el dia 01-09-2019.
Una visita a la ciutat d'Hamburg que cadascú pot fer com vulgui i amb el temps que vulgui. Nosaltres vàrem començar i acabar a la Hauptbanhof perquè ens vàrem desplaçar en tren des de la població de Lauenburg .
Dins de la nostra visita, destaquem el Rathaus (Ajuntament), un cop d'ull al Binnenalster (un llac interior on es poden fer recorreguts amb vaixell), per continuar després passant pel davant de l'església de Sankt Michael on vàrem poder veure la sortida d'una reunió dels Cavallers de l'Orde de la Creu de Malta, un moai "despistat" al mig d'un prat verd, el passeig al llarg del riu que acabem a la Fischmarkt per seguir després en direcció al per nosaltres l'edifici més impressionant d'Hamburg: l'Elbphilarmonie on es pot i considerem que cal fer-ho, pujar gratuïtament per admirar unes vistes esplèndides de la ciutat d'Hamburg. Si les vistes valen la pena, l'edifici també. Des d'aquí ens podem adonar de la immensitat del moll de la ciutat que deixa en un esquitx el de Barcelona.
Tornem a travessar la ciutat tot admirant tots els edificis al costat dels canals fets de rajol i aprofitant per veure l'única cosa que va quedar de la catedral després del bombardeig fet pel "bons" de la segona guerra (35.000 civils morts quan ja s'estava negociant la rendició del Reich). Acabem a l'altre costat de l'edifici de la Hauptbahof.