Gorgs les planes d'Hostoles: Sta Margarida - Poeti - La Mola

Photo ofGorgs les planes d'Hostoles: Sta Margarida - Poeti - La Mola Photo ofGorgs les planes d'Hostoles: Sta Margarida - Poeti - La Mola Photo ofGorgs les planes d'Hostoles: Sta Margarida - Poeti - La Mola

August 16, 2021
August 2021

near les Planes d'Hostoles, Catalunya (España)

Volta pels gorgs de les planes d'Hostoles.
Comencem des del parquing del pavelló. Primer hem anat al punt d'informació per validar l'entrada.
Des del pavelló surt la pista que duu al Gorg de Santa Margarida per la via verda. Uns 20-25 minuts. És molt fàcil de trobar, molt ben indicat tot.
Després d'una bona estona banyant-nos al gorg, anem a dinar a la zona de pic nic. Per cert, que jo no entenc a la gent que deixa tot allà. Joder, que costa molt poc dur-ho als contenidors de deixalles que hi ha a la mateixa zona.
Després hem anat al Poeti tornant a passar pel pavelló, però hi havia massa gent i hem decidit agafar el cotxe fins al punt d'informació (2 minuts), i caminar des d'allà al gorg de la Mola (30 minuts caminant des de l'aparcament).

Zona del pavelló. Es pot aparcar gratuïtament.

punt de pas

PictographWaterfall Altitude 896 ft

Gorga de Santa Margarida

Primera gorga de la ruta. Salt d'aigua i gorga molt gran.

PictographRiver Altitude 1,109 ft

PictographPicnic Altitude 1,104 ft

Zona habilitada per menjar. A les gorgues no es pot. Està bruta perquè hi ha gent que és poc respectuosa amb la natura i amb els altres que fem ús de la zona.

PictographRiver Altitude 1,148 ft

PictographInformation point Altitude 1,201 ft

Aparcament-Punt informació

Punt d'info. Cal passar per aquí abans de res.

PictographRiver Altitude 1,302 ft

Gorg de la Mola

Darrer gorg de la jornada. Està bé, també hi ha una espècie de coves.

• Photo of Pol Martos Sánchez
    Pol Martos Sánchez Dec 3, 2023

Ruta molt xula, però comento ara, que vaig fer a principis de l'estiu. Es pot pagar la taxa ecológica per internet o un cop allà. Les persones que estan com ha responsables son molt amables. 100% recomanable