Gorges del Foix

September 6, 2015
September 2015

near Torrelles de Foix, Catalunya (España)

Si veniu de Vilafranca un cop passat Sant Martí Sarroca, abans d´arribar a la benzinera girém a la dreta direcció Fontrubí, La Llacuna, a 1 km veurem un cartell a l´esquerra que posa CAN VIA, agafém aquest camí rural asfaltat, quan s´acavi el camí seguirém per pista forestal fins a arrivar a una cadena on no poden pasar cotxes ni motos, començem la caminada molt tranquilets gaudin del paratge i del riu veiént el Santuari del Foix al fons.

Eppp!!! el desnivell no es correcte, només son uns 200 metres positius.

PictographRiver Altitude 1,411 ft

• Photo of roscadell
    roscadell Oct 6, 2019

Hola.
    Us demanaria que eliminessiu aquesta ruta. Els camins que indica o son erronis o ja no existeixen, fet que ha provocat que al seguir-la no la poguessim conpletar i haguessim de fer mitja volta.
    Gràcies

• Photo of MiquelCampe
    MiquelCampe Oct 7, 2019

Moltes gràcies per dir-ho, quasi tot el recorregut es per pista ample i había un corriolet de pujada al Santuari que es un GR, la tornarém a fer i modificar-la .

Moltes gràcies per el comentari.