Gorga del diable(Pla de Sant Joan)

27 minutes
September 5, 2014
September 2014

near Les Serres, Catalunya (España)

Un raco poc conegut d'aquests indrets ideal per visitar a l'estiu, tot i que el dia que vaig anar jo al sortir de casa feia sol i al final va ploure, val la pena portar banyador i fer una capbussada. Bona caminada.

23-09-22 Tens raó Ramon Curius i Pascuet, la baixada es una mica complicada, sobretot si està el terreny moll, potser seria convenient portar una corda. Salut i cames.

• Photo of Ramon Curius i Pascuet
    Ramon Curius i Pascuet Sep 9, 2022

som 3 jubilats de Vic i en total sumem 242 anys això vol dir que la baixada fins al la gorga ens ha costat
    una miqueta fins arribar a baix, de totes maneres ens ho em passat molt bé la informació perfecte i l'entorn
    l haver plogut era molt maco i llàstima que sant Medir estigui com està , però es una llàstima

• Photo of nestu
    nestu Sep 11, 2022

Bon dia. Tens raó Ramon, la baixada es molt dolenta. Modificare el comentari i ho avisaré, era una època que no comentava masa les sortides. Felicitats per la joventut muntanyenca que porteu al damunt. Salut i cames