Gorg Negre al Riu Gaià + Castell i Molí de Querol

Photo ofGorg Negre al Riu Gaià + Castell i Molí de Querol Photo ofGorg Negre al Riu Gaià + Castell i Molí de Querol Photo ofGorg Negre al Riu Gaià + Castell i Molí de Querol

April 19, 2017

•   5 2 Reviews

near Querol, Catalunya (España)

Ruta circular curta però molt agradable fins i tot en dies calorosos ja que la majoria del trajecte circula per ombres.
Un cop a Querol sortim en direcció riu Gaià per un sender que passa per uns horts i molta varietat d'arbres . Un cop al Torrent d'Esblada remuntem una pista per tornar a descendir fins al Gorg negre on hem de travessar un pont de fusta i apropar'nos a una antiga presa que pretenia abastir aigua a Tarragona fa molt de temps.
La tornada agafem un sender paral.lel al Riu Gaià on el creuem per un altre pont de fusta i pugem fent visita a l'antic Molí de Querol .
Aprofitem un cop al poble per visitar els voltants del Castell i els seus carrers
CAL VIGILAR EN DIES DE PLUJA FORTA PER PERILL D'INUNDACIÓ

Pont de fusta

Gorg Negre

panell explicatiu

Pas de riu- Pont Fusta

• javatarg1 May 10, 2017

molt bona ruta per fer amb familia

• Photo of jolupedro
    jolupedro Jul 12, 2020

Muchas gracias por compartir la ruta. Un sitio fantástico