ГЛК Великий. Теренкур Розвідка або перші кроки (біло-жовтий)

May 8, 2020
May 2020

near Solone, Transcarpathia (Ukraine)

1. Теренкур: Розвідка або Перші кроки

Маршрут: «Розвідка», «Перші кроки»
Класифікація маршруту: пішохідний
Форма маршруту: кільцевий
Початок маршруту: ГЛК «Великий»
Особливості маршруту: пішохідний маршрут проходить над місцем розташування місцевих вівчарів. Слід звернути увагу, що собаки – пастуху ретельно оберігають свою територію, про що варто пам’ятати і зберігати дистанцію.
Протяжність маршруту: 2.7 км.
Тривалість маршруту: 1.5 – 2 години
Найвища точка: 560 м. н. р. м.
Максимальний вертикальний підйом від стартової точки: 110 м.
Сумарний вертикальний підйом: 132 м.
Складність: легкий
Маркування: біло-жовте
Характеристика дороги: польова та лісова ґрунтова дорога/стежка
Рекомендований період року: цілий рік
URL (Карта та GPS маршруту):

Додаткова інформація:
Легкий, комфортний маршрут для первинного ознайомлення з місцевістю, який відкриє мальовничі краєвиди околиць ГЛК «Великий».
Розпочинається даний маршрут одразу від будинку охорони. В першій частині (200 м.) маршруту рухаємось вздовж потічка, що протікає через відпочинковий комплекс. Далі, рухаючись через поля, проходимо повз останні хатинки населеного пункту. Вийшовши на гребінь ми слідкуємо біло жовтому маркуванню. До виходу на гребінь біло-жовтий маршрут іде паралельно з біло-синім та з біло-зеленим (це перші 1100 м.) .
У другій половині маршруту ми проходимо над місцем розташування місцевих вівчарів. Місцеві собаки-пастухи добре виконують свою роботу і не підпускають незнайомців до овець, активно реагуючи на приближення людей. Остання третина маршруту плавно сходить з хребта та повз малий гірськолижний витяг ми вертаємось до ГЛК «Великий».