Photo ofFreiburg 11 -Alemanya. Passeig pel bosc de Herdern/Schlossber. Vistes de la ciutat. Photo ofFreiburg 11 -Alemanya. Passeig pel bosc de Herdern/Schlossber. Vistes de la ciutat. Photo ofFreiburg 11 -Alemanya. Passeig pel bosc de Herdern/Schlossber. Vistes de la ciutat.

2074
March 15, 2024
March 2024

•   5 3 Reviews

near Herdern, Baden-Württemberg (Deutschland)

Freiburg.
Ciudad de la selva negra. Ciudad universitaria i cultural, i al mateix temps elegant. Amb un bon nivell de vida.
Destruïda durant la 2a. guerra i reconstruïda segons era.
Val la pena fer un passeig tranquil pel centre de la ciutat i recórrer el curs del riu que la travessa, també una bona passejada pel mont Schlossberg, amb una vegetació envejable, vistes magnífiques sobre la ciutat, recorreguts molt cuidats i ben senyalats i ..... Una sorpresa : la quantitat d'ocells amb el seus cants.
Una maravella!

Sortida molt proxima a Freiburg. Ham deixat el cotxe a una zona habilitada per d'aparcament.
Circular.
Moltes possibles variants permeten fer recorreguts ben diversos.
És un circuit per una muntanya on els habitants de Freiburg passeigen i corren. Els gossos, al creuar-se amb nosaltres hem observat que els lliguen, cosa d'agrair.
Tota la muntanya està plena de camins i possibilitats.
Camins còmodes sempre, aptes per a tothom però també amb trams de pujades, mai fortes.
Avui hem trobat algun tram amb fang i agua, però no és cap problema.
Nosaltres hem intentat anar el màxim possible per senders.
Diversitat d'espècies d'arbres, abundant l'avet de diferents varietats i el faig.
Lògicament la primavera i la tardor han de ser els períodes del any més carregats de colors.
Diversos miradors de la ciutat anirem trobant durant el recorregut.
Hem pujat 180 graons de la torre Schlossbergturm, on s'obté una vista perfecte de tota l'extensió de la ciutat , de nord a sud i de est a oest, al enlairar-nos per sobre dels arbres. Recomanable.
Bon viatge, amb bones cames, botes i bons camins.

Photo ofCatedral i vistes de la ciutat des de la torre Schlossbreg Photo ofCatedral i vistes de la ciutat des de la torre Schlossbreg Photo ofCatedral i vistes de la ciutat des de la torre Schlossbreg

Catedral i vistes de la ciutat des de la torre Schlossbreg

• Photo of soterins
    soterins Mar 15, 2024

Fotos molt maques

• Barbara A Mar 15, 2024

Fotos molt maques!

• Photo of angycat
    angycat Mar 15, 2024

Un recorregut esplendit per el traçat de corriols i camins, per l'arbrat, el sotabosc, els osells, les vistes i la companyia. Molt bon reportatge fotografic. Una sort camina amb ssoti i familia.