Font-rubi coves del bolet i arena

43 minutes
December 10, 2017
December 2017

near Font-Rubí, Catalunya (España)

Sortida amb els caminaires de torrelles sortim de font-rubi del balco del penedes i enfilem cap a la font del llinas passem pel coll de la barraca i a ma dreta tot just la primera casa agafem pista ampla en molt bon estat abans era un corriol i ara han fet una pista ampla suposo k pels bombers arribem a d.alt de tot i les vistes son espectaculars tot el penedes el mar montserrat etc.
Agafem cami fins la font de bolet i seguim avall fins la cova es una cova molt gran i molt fonda fa falta frontals es veuen estalagtites i estalagmites es molt maca desfem cami per on hem vingut fins arribar a la cruilla on ens hem desviat seguim pista i al cap de res agafem un corriol per anar a uns penyasegats on hi han unes vistes magnifiques desfem corriol tornem a la pista baixem anem a la cova de l.arena akesta cova la van fer per treura grava i arena no es tan maca com la de bolet pero tambe val la pena desfem corriol i tot seguint la pista i un curt corriol arribem al cotxe