FONT MONTNEGRE - TURÓ D'EN VIVES

August 22, 2021
August 2021

near Sant Iscle de Vallalta, Catalunya (España)

Sortida del parc infantil de la Urbanització Font del Montnegre. Se surt pel camí principal (camí de pas de cotxes i tallafoc) fins la primera cruïlla. Es gira a l'esquerra, per camí més estret. Se segueix fins que el camí creua amb el GR5. Es gira a la dreta. Es pujq (camí amb força pedra) fins cruïlla amb tres opcions: a la dreta i avall continua GR5, al mig i pujada (va al Turó d'en Vives per camí més tancat de vegetació però apte) o esquerra i planet: anem a l'esquerra. Seguim sempre pel principal, tram ràpid sense fortes pujades o baixades, i quan el camí agafa un forta baixada, als 50 m comença un camí a l'esquerra. Agafem aquest trencall. Als 150 m, per un tram indicat en piquetes perô parcialment ocult per branques, s'agafa i es fa l'últim ascens al Turó d'en Vives, indicat oer piquetes i tram no.és apte per caminants. Des del cim no hi ha vistes....però el TURÓ D'EN VIVES ÉS EL SOSTRE DEL MARESME. Es torna pel mateix camí.