Font de Sant Romà (Santa Maria de Miralles)

Photo ofFont de Sant Romà (Santa Maria de Miralles) Photo ofFont de Sant Romà (Santa Maria de Miralles) Photo ofFont de Sant Romà (Santa Maria de Miralles)

December 1, 2021

near La Llacuna, Catalunya (España)

Amb aquesta visita, coneixerem una font on era habitual berenar i fer xerinola els diumenges. Si hi aneu en època de pluges, potser la trobeu inundada, ja que és una font que raja durant tot l’any. Antigament, hi havia una parra que feia de sostre i es podia descansar en una taula i un banc de pedra.

Millor època per anar-hi: Tot l’any, però cal evitar les hores de més fred a l’hivern i de més calor a l’estiu.
Tipus de ruta: Anada i tornada.
Distància: 1,5 km.
Coordenades per aparcar: Podem aparcar davant de l’Ajuntament de Santa Maria de Miralles (41.500532, 1.5273429) o travessar la carretera i seguir per la pista fins a arribar a l’església de Sant Romà de Santa Maria de Miralles (41.499324, 1.529667).

Com arribar-hi: Anem a l’Ajuntament de Santa Maria de Miralles o a l'Església de Sant Romà.

Possibilitat d’anar-hi amb cotxet: Fins a l’entrada del sender, sí, però als últims metres el terra és més complicat i el camí és estret.

Recorregut: Si hem aparcat a l’Ajuntament, travessem la carretera, arribem a l’església de Sant Romà, seguim la pista fins que trobem un sender a la dreta, que ens durà a la font (50 m).