Flor de Maig i font de Sant Pau - 20 Octubre 2019

Photo ofFlor de Maig i font de Sant Pau - 20 Octubre 2019 Photo ofFlor de Maig i font de Sant Pau - 20 Octubre 2019 Photo ofFlor de Maig i font de Sant Pau - 20 Octubre 2019

October 20, 2019
October 2019

near Sant Cugat del Vallès, Catalunya (España)

Passeig de matí per estirar les cames. Després de la pluja de la matinada el bosc estava humit i preciós.

Sortim de la pça. del Monestir per l'Av. Cerdanyola, travessem la riera i el Parc de la Pollancreda fins a la pça. Rotary, on ens endinsem a Collserola per la porta gran. Seguim l'autopista B06 fins al Pi d'en Xandri i abans d'arribar al darrer repetjó que puja a can Borrell, ens desviem a l'esquerra pel corriol que baixa a la riera i va en direcció la pista de Torre Cendrera. Seguim amunt i en pocs metres arribem al trencall que porta a can Coll, la Flor de Maig i la font de Sant Pau. El seguim i arribem a Flor de Maig. Seguim la pista i la forta pujada i baixada i a mà esquerra prenem la pista que va cap a can Coll. Al cap de pocs metres trobem a la dreta un pal indicador i les escales que baixen a la font de Sant Pau. Baixem i esmorzem. Seguim pel corriol de sortida a l'altra costat del vessant i que va a parar a la mateixa pista que hem deixat, que la seguim fins arribar a l'entrada de Flor de Maig. Darrere la marquesina del bus surt un corriol que puja en direcció al turó de la Torrefera. Pugem i d'allà baixem per un altre sender fins a la pista d'anada que ara la fem de tornada. En passar el trencall del que hem pujat de la riera de Sant Medir, en comptes de baixar-hi, seguim la pista avall fins a trobar una altre trencall que mena per un corriol als camps darrere el pi d'en Xandri. Seguim en direcció Sant Cugat, passant per darrere el pi i anant a petar al forat d'en Bocàs.