Figols, Ermita de San Victor

53 minutes
September 5, 2021
September 2021

near Organyà, Catalunya (España)

Pasejada molt facil que es pot fer amb familia
Aquesta es va fer amb un nen i una nena de 3 anys
Hem sortit de les escoles i seguit per la Plaça Major C/ del Roser C/ Bellavista (mes conegut com la Carrerada) i hen girat a la dreta agafant el Cami de Sant Victor que els primers 400 metres ee cami de carro per poder arribar a les finques de conreu tranforman-se en un corriol molt ombril i molt maco fins arribar a la Capella que es troba a una petita plaça.
A la esquerra de la Capella hi neix una font que s'sprofita per regar les finques de les cases de l'Obac
Tornem cap a Figols desfent el cami fin arribar al C/de Dalt on hi trobem la cecla d'aigua que ve de la font de Codonyes i els rentadors del poble seguim pel C/de Dalt i cap al Major a traves del "Forat" fins tornar a les escoles

Ermita de Sant Victor

Mes conegut per Carrer de Dalt

Aquest carrer va començar com tots sen de terra Pero com era tan pendent el van empedrar amb rocs de riu i era l'unic, els altres eran de terra cosa que feia que al passar amb les sabates brutes el fang anes reomplin les juntes i aixi evitar que els rocs es velluguesin. Quant van decidir encimentar els altres carrers va fer que es trenques el proces i amb poc temps estaben els rocs descarnats per lo que es va decidir cambiar tots els rocs i acollarlos amb morter i va quedar com la foto atjunta als punt d'interes