Fervenza de Teo (Ramallosa 2020-12-25)

Photo ofFervenza de Teo (Ramallosa 2020-12-25) Photo ofFervenza de Teo (Ramallosa 2020-12-25) Photo ofFervenza de Teo (Ramallosa 2020-12-25)

33 minutes
54 minutes
December 25, 2020
December 2020

near Ramallosa, Galicia (España)

Galego

Paseo moi fermoso no bosque que hai detrás da urbanización dos Verxeles . A pesar de ser un paseo curto pódese considerar un pelín moderado por dous pasos un pouco complicados. Unha vez chegado ao río tomamos á dereita unha pequena senda de pescadores que nos leva aos restos dun muíño e unha fermosa fervenzas. Volvemos sobre os nosos pasos para ver a zona superior da fervenza máis grande. Temos que volver de novo ao camiño durante uns metros para pasar o primeiro tramo complicado. É unha forte baixada que co terreo mollado é moi esvaradío e incómodo polas pedras que ten, é un tramo curto, unha vez chegado ao río podemos continuar pegados a el ou volver subir e ir polo camiño. Nós optamos por ir á beira do río. Chega un punto onde non se pode seguir e subimos monte arriba ata tomar de novo o camiño principal, despois atravesamos unha enorme ponte de madeira e xa estamos na urbanización. Unha vez chegados aquí hai dúas opcións de ir ao comezo, onde temos o coche. A primeira e máis sinxela é atravesar a urbanización ata a estrada xeral e virar á izda ata chegar ao coche. A outra máis bonita e complicada é seguir por unha pequena pradería de herba que ten ao final un pequeno camiño. Por el podemos chegar ata a estrada, pero atopámonos cun enorme problema, non é factible subir porque hai un paso bastante alto e encima arriba está pechado de vexetación. Nós ao levar botas de montaña optamos por vadear o pequeno río e subir pola empinada ladeira do outro lado. E aí xa temos o coche. Aconsellable calzados adecuados e roupa adecuada. Para os nenos é bastante interesante e divertido, pero sempre @teniendo en cuenta un pequeno grao de risco controlado.

Castellano

Paseo muy hermoso en el bosque que hay detrás de la urbanización de Os Verxeles . Pese a ser un paseo corto se puede considerar un pelín moderado por dos pasos un poco complicados. Una vez llegado al río tomamos a la derecha una pequeña senda de pescadores que nos lleva a los restos de un molino y una hermosa fervenzas. Volvemos sobre nuestros pasos para ver la zona superior de la fervenza más grande. Tenemos que volver de nuevo al camino durante unos metros para pasar el primer tramo complicado. Es una fuerte bajada que con el terreno mojado es muy resbaladizo e incómodo por las piedras que tiene, es un tramo corto, una vez llegado al río podemos continuar pegados a él o volver a subir e ir por el camino. Nosotros optamos por ir al lado del río. Llega un punto donde no se puede seguir y subimos monte arriba hasta tomar de nuevo el camino principal, después atravesamos un enorme puente de madera y ya estamos en la urbanización. Una vez llegados aquí hay dos opciones de ir al inicio, donde tenemos el coche. La primera y más sencilla es atravesar la urbanización hasta la carretera general y girar a la izda hasta llegar al coche. La otra más bonita y complicada es seguir por una pequeña pradera de hierba que tiene al final un pequeño camino. Por él podemos llegar hasta la carretera, pero nos encontramos con un enorme problema, no es factible subir porque hay un paso bastante alto y encima arriba está cerrado de vegetación. Nosotros al llevar botas de montaña optamos por vadear el pequeño río y subir por la empinada ladera del otro lado. Y ahí ya tenemos el coche. Aconsejable calzados adecuados y ropa adecuada. Para los niños es bastante interesante y divertido, pero siempre teniendo en cuenta un pequeño grado de riesgo controlado.

Valora

orientacion en el itinerario 3
dificultad en el desplazamiento 3
cantidad de esfuerzo necesario 1

Condiciones de invierno, tiempos estimados según criterio MIDE, sin paradas.

Calculado sobre datos de 2020.
ción MIDE

PictographBridge Altitude 428 ft

Puente

PictographDead-end street Altitude 493 ft

O volver sobre nuestros pasos y atravesar la urbanización hasta el coche