Ferrán el Mèdol Platja de la Mòra Tamarit Riu Gaià Ferràn

Photo ofFerrán el Mèdol Platja de la Mòra Tamarit Riu Gaià Ferràn Photo ofFerrán el Mèdol Platja de la Mòra Tamarit Riu Gaià Ferràn Photo ofFerrán el Mèdol Platja de la Mòra Tamarit Riu Gaià Ferràn

-2 ft
March 9, 2017
March 2017

near Ferrán, Catalunya (España)

Ferrán

• Photo of IMMA - SOC NATURA
    IMMA - SOC NATURA Sep 11, 2018

Moltes gràcies per compartir aquesta ruta tan interessant, amb l'antic i molt ben conservat poble de Ferran com a inici i final. En els primers quilòmetres es va al costat de l'autopista, però el molest soroll queda compensat per la impressionant visita de la pedrera del Mèdol, que és sempre oberta. Sobre aquesta comentar que es pot fer la volta completa a la pedrera de manera fàcil (no surt al track), i així ho hem fet, en forma de cercle, i només suposa allargar 1 km aproximadament. Més endavant, es va a parar a l'encantadora platja de la Mòra, plena de bars-restaurants. Coneixíem el bonic camí de ronda costaner, però no el camí que segueix riu Gaià, amb una increïble diversitat natural. Molt bona ruta per conèixer les petites meravelles que ens envolten.