Excursió passant prop del Clot de Déu. Cable de carboners connectant amb Cami Vell de Lluc

November 24, 2013
November 2013

near Pollença, Islas Baleares (España)

En aquesta excursió hem intentat arribar al Clot de Déu passant per un camí fitat amb petites fletxes vermelles i fites normals. Pel que es veu i veient una web http://ealonso1.blogspot.com.es/2013/11/clot-de-deu.html on s'explica com arribar-hi no hem arribat al Clot de Déu,també podem comprovar a aquesta ruta que no hem arribat al Clot aqui http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=5539353 perquè és un punt que està molt prop de l'arrancada superior del cable, enmig del càrritx i amb un casa esbucada per la qual no hem passat. que no hem arribat a passar pel Clot de Déu tal i com es descriu a una web, però si que hem trobat un barranc bastant profund, molt xulo, a l'estil dels barrancs del Torrents de Pareis, o Torrent de Mortitx, que crec que és molt més interessant iespectacular que el propi Clot de Déu (hi hem estat bastant prop a devers 200 metres en línia recta, la tornada a partir del gran cable que devia ser emprat per baixar el carbó d'una banda a l'altra de la muntanya, vorejant el Torrent de Muntanya, on l'accés amb mules és molt més fàcil. Passant per diferents fonts que he marcat. També he marcat alguns punts on hi ha molt bon lloc per fer acampades (noltros no hi acampariem mai, perque som legals, però els ilegals si que ho farien). Pel que fa a la tornada cap a baix, tal i com l'hem fet avui, connectant amb el Camí Vell de Lluc, està clar que hauríem d'haver anat vorera, vorera de torrent i haguessim anat a parar directament allà on tenim aparcat el cotxe. Amb aquesta voltera hem fet devers 2 kilòmetres més. Bé, crec que només per descobrir el Barranc "de moment sense nom" ha ben valgut la pena.