ESTONIA. SOOMAA. Passeig dels Castors.

Photo ofESTONIA. SOOMAA. Passeig dels Castors. Photo ofESTONIA. SOOMAA. Passeig dels Castors. Photo ofESTONIA. SOOMAA. Passeig dels Castors.

-67 ft
August 9, 2014
July 2014

near Tõramaa, Viljandi County (Estonia nutome)

El sender comença al costat del centre d'informació del parc.
Després d'una curta aproximació pel bosc arribem al sender pròpiament dit, que passa arran d'aigua sobre unes passeres de fusta una mica elevades. Es tracta d'un breu recorregut circular que travessa un frondós bosc de ribera i arriba al riu on podrem observar l'empremta que deixen els castors. Com serren i tallen grans arbres, com construeixen preses en el riu amb els troncs, o fan els seus caus en montículs de branques i fulles sobre l'aigua. Hi ha panells informatius al llarg del recorregut amb interessants explicacions per anar interpretant el que veiem.
A mig camí un roure centenari s'ha desplomat i ens barra el pas , el sender ha de fer una corba i tenim una bona panoràmica de tot el riu, l'entorn és tranquil i té una atmòsfera especial sobretot cap al vespre.