Estany del port de tavascan y refu lliure a frança

Photo ofEstany del port de tavascan y refu lliure a frança Photo ofEstany del port de tavascan y refu lliure a frança Photo ofEstany del port de tavascan y refu lliure a frança

5 hours one minute
August 12, 2018
August 2018

near Tabescán, Catalunya (España)

Excursion ideal para hacerla con niños.
Partiendo desde el parking de la pleta palomera al cual se accede con coche (pista forestal en buen estado) remontamos unos 30 minutos un sendero para lleguar a los lagos,para despues continuar bordeando y subiendo al collado para llegar a un pequeño refugio libre en el lado frances . En el estany podemos disfrutar de unos bocatas para pasar la mañana en un entorno muy bonito.

• Photo of Spencermoi
    Spencermoi Aug 26, 2019

L'excursió i l'esforç es cobren res més arribar a l'estany!! Important recalcar que la pista es per vehicles 4x4 l'hem feta avui mateix amb un turisme i han estat 4 kms infernals...
    Gràcies per a compartir.

• Photo of makako
    makako Aug 26, 2019

Dons ara la pista esta arreglada!!! ... fa uns anys pujarem amb una zafira ...i vueno mica en mica es puja. Espero us hagi agradat . L'estany i el port de tavascan.