Estana - Els Mirador del Pla de l’Àliga

Photo ofEstana - Els Mirador del Pla de l’Àliga Photo ofEstana - Els Mirador del Pla de l’Àliga Photo ofEstana - Els Mirador del Pla de l’Àliga

November 3, 2018
November 2018

•   4.3 1 review

near el Quer Foradat, Catalunya (España)

(english below)
Ens apropem en vehicle al poble de Estana. Per arribar-hi trobareu un desviament poc després de Martinet, en direcció a Montellà, on poc després ja veurem el cartell que ens indica la carretera cap a Estana.
Estana és una població de poc més de 20 habitants, així que es recomana aparcar fora del poble. Seguim el camí que ens portarà fins al pla de l'Àliga i des de allà anem vorejant per tots els miradors que ens oferiran una magnífica panoràmica en tots els punts cardinals.

Es tracta d'un camí planer i lleuger que es pot fer en família. Sense grans pendents ni passos estrets.

(english version)
We approach by car to the village of Estana. To get there you will find a detour shortly after Martinet, in the direction of Montellà, where shortly after we will see the sign that indicates the road to Estana.
Estana is a population of little more than 20 inhabitants, so it is recommended to park outside the village. We continue along the path that will take us to the Pla d'Àliga, and from there we will see all the viewpoints that will offer us a magnificent panoramic view of all the cardinal points.

It is a flat and lightweight road that can be done in the family. Without great slopes or narrow steps.

Vistes del camí

Des d’aquí ens podem dirigir als diversos miradors

• fedetuca Jan 15, 2022

Molt agradable, paisatge precios.