Espolla: Passejada fins al mirador de la Finca Espolla

Photo ofEspolla: Passejada fins al mirador de la Finca Espolla Photo ofEspolla: Passejada fins al mirador de la Finca Espolla Photo ofEspolla: Passejada fins al mirador de la Finca Espolla

39 minutes
March 28, 2016
March 2016

near Espolla, Catalunya (España)

Les Caves del Castell de Peralada tenen una extensa finca de vinyes plantada molt a prop d'Espolla i a finals de 2015 van començar a construir-hi un mirador al qual es pot arribar fent una petita passejada circular. Com a curiositat dir que aquesta estructura va ser afectada pels terratrèmols de finals del mateix any, i el van haver de refer bastant.

El punt de sortida és l'entrada del poble i cal sortir-ne per l'anomenat camí Vell, que va parel·lel a la carretera de Sant Climent. Aquest, arriba a un punt que té una sortida a la carretera a mà dreta, cal prendre-la, sortir-hi i de seguida tornar a girar a la dreta. El mirador ja es veu, cal seguir el camí que passa pel costat d'una granja en desús i pujar una miqueta.

Del mirador hi ha bones vistes del poble d'Espolla i de les vinyes del voltant. La passejada continua recte pel camí que continua i gira de seguida a la dreta, entre vinyes i boscos de suro. Al final, s'arriba al camí de Vilartolí, asfaltat, es gira de nou a la dreta en direcció al poble, es travessa i s'arriba al punt de sortida.

És una passejada fàcil, agradable i sense cap complicació.

PictographPanorama Altitude 452 ft

Mirador de la Finca Espolla

• Photo of Tonysey
    Tonysey Aug 21, 2020

Molt tranquila i molt a dient per fer amb els petitons de 3 i 5 anys! Moltes gràcies

• Photo of ebassegoda
    ebassegoda Aug 22, 2020

Moltes gràcies pel comentari, Tonysey. Sí, és una ruta ideal per fer amb mainada.